
Inhuldiging van de tuin ter ontspanning van Het groen en blauw Huis .
De zomer is aangebroken, laten we dat samen vieren met een drankje en heerlijke hapjes.
Op 1 juli gaan onze zomeractiviteiten van start. Om dat te vieren nodigen we u uit om de rustruimte aan de oever van de Neerpedebeek in te wijden.
De vzw Les Femmes de L’espoir heeft voor u heerlijke, 100% zelfgemaakte hapjes bereid in Anderlecht. Er zijn ook drankjes verkrijgbaar.
Kom samen met ons het begin van de zomer van Het groen en blauwe Huis vieren!
De tuin opent zijn deuren om te genieten van de natuur en de frisse lucht, elke woensdag, zaterdag en zondag van 13.00 tot 17.00 uur in de maanden juli en augustus.
Praktische informatie
Datum en tijd: 1 juli 2026, van 13.00 tot 17.00 uur
Locatie: Het groen en blauw Huis, Ketelstraat 1A, 1070 Anderlecht
Taal: Frans – Nederlands
Voor meer informatie: neem contact met ons op
Om ervoor te zorgen dat er voldoende voorraad is, verzoeken wij u ons te laten weten of u komt:



